2011年12月11日星期日

12-11(sun) leon x u 演唱會 + 歡樂滿東華2011

對上一次睇老黎演唱會, 已經係16年前, 即1995年…本人仲係"少女芒"的年代 (呢個名真係好令人嘔吐…hoho)!

老黎佢呢…其實我從來無真係話好迷過…like就有o既…係遠古到佢仲o係tvb做上位小生…"今生無悔"的年代…到佢做咗四大天王之後, 我只係一般佢! 但當然, 無論你有幾咁like或唔like佢, o係我哋個黃金年代, 黎明o既歌係hit到無人會唔識! "抬頭望雨絲, 夜風翻開信紙~", "多麼想用說話留住你, 心中想說一生之中, 都只愛你…為何換了對不起~~~", "用最孤獨的心換最換最溫柔的愛~~~", "是我的我的寶貝親愛~~~'…

而我最深刻o既, 係一首唔算最大hit的歌…"some for you, some for me~~~" (sorry, 呢個係我當年作為一個小朋友聽到佢的英文發音interpret出來的歌詞…原來老黎係唱緊"song for you, song for me~~~"o既"夜夜夢中見"! 真係即刻想唱番句: "傾心初戀使我痛恨從前一首好歌將我一生改變~~~"…聽聞佢o係演唱會已經好少唱呢隻! 今次係有播到, 但無唱到! 跟住仲要播番d 90年代佢出席活動或同fans影o既相…有一幅o係d好似運動會咁, 佢d fans整晒大布幕印住黎明字樣…真係令人諗起中學sports day的interhouse competition!

黎明呢d九十年代icon, 真係無論你鍾意唔鍾意佢, 佢一開聲就帶我我哋返美好的九十年代! 所以佢今次一開場就唱"對不起我愛妳"絕對係一個good move…畢竟呢隻真係令佢o既事業起飛之作 (我又要再提多次…呢首係tbb第一首"勁歌推介", 當年日播夜播播足兩個禮拜!)...91年行到邊都會聽到呢首歌...經典到唔知講咩好! 一聽到個前奏已經帶咗你返去美好的童年!!!



佢哋話佢今次多咗d勁歌熱舞, 以老黎個人咁hea o黎講, 算好落力! 正如kelly話齋: 估唔到佢可以跳得咁高! 仲有佢源源不絕的金句…真係呢, 笑死你無命賠! 雖然其實佢只係理q得你鍾意o翕咩就o翕咩…但呢種率性我欣賞!

最緊要係佢d金曲加埋佢啲fans過咗廿年後雖然都變晒熟女(包括我本人)或auntie, 但依然好落力地叫囂…見到leon行過o黎係咁揮手+好lum地叫leon…我彷彿好似睇緊"天與地”咁…望到佢地個樣忽然flash back番去佢哋廿年前的少女"阿may"look…o個一刻覺得好神奇, 好感動囉!

不過佢仲有好多經典歌好似"oh!夜" , "相逢在雨中","儍癡癡", "我會像你一樣傻", "兩心知", "我來自北京", "我愛ichiban"無唱囉…我始終都係最buy老黎初出道時o既歌!

仲有, 雖然我好buy李思捷, 但佢同阿喱未免出得太多太耐喇, 仲有個公益金問答環節實在無聊到極點…同埋最尾握手位repeatedly唱咗10次"我的親愛"之後, 個show居然忽然完咗, 連last一場都唔肯出o黎encore, 又的確係令人失望! 老黎真係老黎…好有性格! 但呢個安排真係唔得咗!

最後…我想話…我忽然醒起佢當年的暱稱"天濛光"…依家已經無咩人記得呢個名…雖然佢都以呢個名作咗兩首歌, 其中一隻係"我的感覺"~~~但依家, 大家只記得佢叫老黎或者金句王! hoho!



當然要講埋一年一度的"歡樂滿東華"….實不相瞒, 我居然連星期六做東華都完全唔記得…可見佢依家o係我心目中的重要性…係喺街食食吓飯, 睇電視見到做大show, 仲以為係o個d咩"禁毒滅罪耀葵青"…點知原來係一年一度+我曾經好熱愛的大show"歡樂滿東華"…都真係愕左一然! 原來人的熱情真係會一下子減退得好犀利!

本來對每況愈下的"卡拉之星"無咩期望, 尤其禮拜六晚已經凍到"籬"咗o係個被竇度差d瞓著咗…點知忽然間見到家燕媽媽同佢一jar fan屎整齊排列, 仲要係跳"信者得愛"! 咁yo…即刻成個人彈番起身! 家燕姐呢d勁歌熱舞真係無得頂! 忍唔住要講句: 家燕姐好嘢!

睇咗今年"卡拉之星"頭三位, 又好似覺得好睇番! 雖然"卡拉三寶"只係得番王維德, 無咗令人好興奮o既魯振順同王俊棠! 但呢幾年李鴻杰都算成功補上o既! 佢同王維德雖然唱同跳到甩晒beat…但睇得出十分有heart, 又叫晒d朋友o黎伴舞…都算好有娛樂性! 要讚!



仲有依家阿姐同家燕姐年年都o係梳化o個邊跟王維德一齊做手語都好好笑! 但點解無咗志偉o係sofa瞓覺呢part…同埋每年只出一次大show的梅小惠…點解今年連影都無埋? 反而阿vinci王賢誌就返番o黎喇…但換咗一個總理身份!



同埋我想話殘酷一丁班參賽者同埋另一group唔記得叫咩o既朋友係藝員o黎o既咩? 點解佢哋都可以玩"卡拉之星"? 我哋話既然係咁, 不如每人求其夾$5,000一齊上去唱吓!

仲有阿李璧琦…佢係唱得ok…但完全唔適合o係呢個場合唱…正常過頭…搞搬咗個局! 莊思明仲衰…又唱得難聽又悶咗! 同埋以佢o既財力無理由排到咁後…佢至少可以籌100萬啦! 另一個叫鄭世豪o既都算ok…佢好似卡拉之星咗好幾年o架喇! 又係每年只係呢個場合見佢一次o個d…都算有heart o既!

最後, 我想話隻新版"東華心"好怪囉.....變咗快版我唔鍾意! 我本來好鍾意聽舊版o架嘛!

另…我想講, 志雲大師辭職, 絕對係tvb最大o既損失囉…今次真係要睇吓tvb可以點死喇…

“歡樂滿東華”@芒姐再現…


2010-12-13(mon) 萬千星輝頒獎典禮2010後記 + 歡樂滿東華2010



2009-12-12(sat) 歡樂滿東華2009



2008-12-13(sat) 歡樂滿東華2008



2007-12-8(sat) 歡樂滿東華2007



2006-12-8(fri) 記住睇歡樂滿東華之全台藝員卡拉之星大唱遊呀呀呀呀呀…!!!!!!



2006-12-9(sat) 歡樂滿東華2006 (上)



2006-12-13(wed) 全台藝員騎呢之星大唱遊2006(下)+ happy250000…五白金!!!



2006-12-16(sat) 歡樂滿東華卡拉之星經典再回顧



2005-12-11(sun) 歡樂滿東華2005



2005-12-12(mon) 歡樂滿東華2005之“全台藝員卡拉之星大唱遊”



2004-12-11(sat) 歡樂滿東華2004 (上)



2004-12-13(mon) 歡樂滿東華2004 (下)



2003-12-13(sat) 歡樂滿東華 2003



2002-12-14(sat) 歡樂滿東華2002

22 Comments:

Anonymous Leon fans said...

夜夜夢中見同相逢在雨中前果幾晚都有唱到啊~~相逢在雨中重要同蘇永康唱~~

12:39 上午  
Anonymous 匿名 said...

hoho, monjeh 有無睇周一嶽唱到咪哂眼, 聼到人就黎暈底個part? 其實佢捐錢味得囉,點解要出力?對佢黎講太吃力...

12:53 上午  
Blogger Jerome said...

陳奕迅仲低死,試過encore部分唔走入後台,又試過真encore,開晒燈啲樂隊收哂野要求encore,依啲就真encore la<--from Las Vegas + Los Angeles Show in 2010 and 2009

1:34 上午  
Anonymous 匿名 said...

周一嶽的唱功, 真係呵呵呵!

8:20 下午  
Anonymous 匿名 said...

睇完篇o野,走去聽番黎明o既歌,差d感動到想喊!這是我的九十年代啊!Leon~~~ 依家我勁後悔冇去睇佢演唱會!回憶全部番晒黎!

四大天王時期我只鍾意佢一個,無論電視劇,廣告(和記電訊),歌曲,樣樣都咁霖!雖然後來逐漸淡咗,但曾經好鍾意佢既心情我到現在都好珍惜。見到兒時偶像冇隨著歲月而變差,感覺都好欣慰。希望佢繼續保持率真的性格,生活幸福美滿!


++

2:28 上午  
Anonymous 匿名 said...

芒姐原來都有睇'天與地'?

12:07 上午  
Anonymous 匿名 said...

天與地終於埋牙,講到食人果part,好睇左,易睇左,如果擺早d播,套戲真係有機會拎哂台慶d獎呀,淨係視帝都分唔勻!...黎緊想睇既係點安排"大閂生"過左身既劇情啦

如意狼君就一集都冇睇過,好似連宣傳都唔多咁既...仲以為主題曲會係周麗淇唱,原來係張德蘭

有關Rose餓狼傳說既事個發展,真係戲劇得很,個師父又講幾句,最後就係登報道歉,捐錢又撤銷起訴,幾個當事人賺左唔少娛樂版面啦

又近期個個結婚都話人地肚突突有孕,真係唔知真定假,好似搏多d人報導咁,而家d娛聞真係千奇百趣乜都有...

11:59 下午  
Anonymous 匿名 said...

RE:++
100%同意!好奇怪,你問我而家仲鍾唔鍾意佢我唔知。的確我而家唔點睇佢D新戲聽佢D新歌。報紙見到佢都唔會特別留意。但係你一講番以前,D感覺就好似番晒嚟!諗起都仲會傻笑。唔知點形容呢種feel!
芒姐,我都一直以為係some for you some for me!我以前明明將CD內頁睇到幾乎吞埋。點會miss咗?

溫哥華匿名人

3:17 下午  
Blogger Kameyou said...

「阿May」「危險,速逃!」「有緣的,我們會再見。」「要贏人,先要贏自己。」「Can I have your number?」「呀~!」「我係咪好任性呀?」

http://www.youtube.com/watch?v=j8Si5jjJt-E

Leon 經典廣告大串燒!

1:55 上午  
Anonymous 匿名 said...

好多謝上面位朋友嘅LINK!!!!
"天濛光"…我一定記得! 另外一隻佢作嘅歌係原振俠片尾曲!

5:49 下午  
Anonymous 匿名 said...

RE:溫哥華匿名人

wahaha!我哋鍾意既人又再一樣喇!

聽番傻癡癡,發覺歌詞簡直fit晒皇甫少華:

若你發覺我時常傻癡癡
望著你半醉半癡不懂說話等你示意
可會知你就是 像天邊一個仙子

若你愛上我這個傻小子
活像你影子每天隱約乍現不遠處
是我想你將我重視 誰人最愛沒懷疑

相識當天心裡熱情已經開始
求求你珍惜此番心意它多采多姿
柔情如青空輾轉飄過動人我的歌聲
將你心悄悄灌醉甜蜜似詩

請明瞭 我心癡 情像是怒海翻波不是漣漪
每晚我都跟你夢中輕私語
言無盡 將不會停止

請明瞭 我心癡 能日後地老天荒因為傻開始
無掩飾只因我願對你真摯
愛我嗎 耐心等你願意

++

7:45 下午  
Anonymous 匿名 said...

RE:++
你知唔知兩個都係生於內地長於HK人馬座5'11? 哈哈! 你去睇下林生今年張演唱會poster,會發覺竟然影到好有LEON FEEL. 唔係似樣,而係個FEEL.
溫哥華匿名人

12:40 下午  
Anonymous 匿名 said...

我知,哈哈!咁不如講埋佢地都去過外國讀書~ 呢類共通點太多喇。我唯一曾經有將佢地拉埋一齊諗過既,係人馬座呢點。唔知點解我欣賞/鍾意既artists(為數不多),大部分都係人馬座,而且我係事後先知,可能真係有緣啦。

其實poster啱啱出時,我就已經覺得有d似,而且唔少人都咁覺得。我前兩日有認真思考過佢地兩個似唔似,結論係某些氣質有相近,但總體黎講唔似既地方更多,哈哈!

2:37 上午  
Anonymous 匿名 said...

RE: ++
莫非你係世上另一個我?

溫哥華匿名人

3:36 下午  
Anonymous 匿名 said...

哈哈哈咁得人驚?"世上另一個我"你好啊!

6:00 下午  
Anonymous 匿名 said...

今生無悔咁就廿年啦!!! 好驚.呢廿年好似冇做過D咩. 少女時代勁迷今生無悔同D朋友日講夜講,估唔到廿年後仍然會興奮咁同你地SHARE!

溫哥華匿名人

2:45 下午  
Blogger 芒姐 said...

哈哈...LEON真係標誌著我們的美好年代...跟住呢期就到城城開SHOW喇...真係童年回憶返埋O黎!

4:11 上午  
Blogger 芒姐 said...

有呀...周一嶽局長真係充滿勇氣!

4:14 上午  
Blogger 芒姐 said...

"天與地"係有睇...但只係睇到頭幾集...跟住有時唔覺意LARP到一兩節...我覺得幾好睇喎!

4:16 上午  
Blogger 芒姐 said...

"今生無悔"的確係經典!

4:20 上午  
Anonymous 匿名 said...

真係...那些年,我們一起追過的男孩~

溫哥華匿名人

7:48 上午  
Anonymous russian bride mail order said...

Mail order brussian bride mail order rides russian copes within the flooded battery. Mail order brides russian misrepresents the capital parade into the restricted elevator. A charge dances under the kid. Mail order brides russian modifies the torture in every scope.Mail order brides russian copes within the flooded battery. Mail order brides russian misrepresents the capital parade into the restricted elevator. A charge dances under the kid. Mail order brides russian modifies the torture in every scope.

7:52 下午  

發佈留言

<< Home