2007年1月19日星期五

1-19(fri) TVB 經典螢幕情侶-動人的愛情故事

嘻! 各位觀眾…新一年又有新tvb article上場…得閒去睇o下俾d意見我啦!



TVB 經典螢幕情侶-動人的愛情故事http://global.yesasia.com/b5/Emagazine/ArticlePage.aspx/section-videos/code-c/articleId-105/


今次要寫經典螢幕情侶…睇番資料, 原來咁多年來真係捧o左好多pair, 有d甚至一齊拍過六, 七套! 最勁係秋官同阿姐…唔research都唔知原來佢o地一齊拍過咁多套戲! 七十年代…的確不是我的年代!

八十年代嚴格o係講都應該唔係…但因為我細個時跟我d表哥表姐玩, 所以比同我同年紀o既人早o左幾代, 亦特別早開始追電視劇…所以“五虎”+“翁美玲”我都食到個水尾o既!!! 咁當然, 九十年代先係真正屬於我, 同埋我d同學仔/朋友仔o既年代…呢個年代o既電視劇同埋樂壇, 係我o地最熟悉同埋最有感情o既! 講來講去, 又係我最鍾意講o個樣o野…情意結嘛! 所以寫到九十年代o個部份, 唔洗research都可以寫到好多, 仲愈寫愈開心, 愈寫愈起勁!



今次終於有機會o係yesasia d article度寫我好喜歡但係遲o左十四年先迷上o既“我本善良”…要講經典螢幕情侶, 又點可以少o左“騎著電單車的黑皮褸”o既齊浩男, 同埋“俄羅斯屋頂頭”o既“石伊明”呢?!

就[襯]今次回顧一下芒姐迷上“我本善良”的經過:


http://hejnom3.blogspot.com/2004_11_01_archive.html



http://hejnom3.blogspot.com/2004_11_02_archive.html



http://hejnom3.blogspot.com/2004_11_03_archive.html



http://hejnom3.blogspot.com/2004_11_04_archive.html



http://hejnom3.blogspot.com/2004_11_07_archive.html



http://hejnom3.blogspot.com/2004_11_08_archive.html



http://hejnom3.blogspot.com/2004_11_10_archive.html



http://hejnom3.blogspot.com/2004_11_17_archive.html



http://hejnom3.blogspot.com/2004_11_29_archive.html


http://hejnom3.blogspot.com/2005_10_14_archive.html



仲有, 上年回顧過佢十五周年o既超經典劇集“今生無悔”…程朗+文薏+高天俊+展翹…六年級一邊final exam, 一邊好落力咁追呢套劇:


http://hejnom.blogspot.com/2006_05_13_archive.html



http://hejnom.blogspot.com/2006_05_14_archive.html


當然唔少得前年重播時俾我o係呢度日講夜講o既“刑事偵”, 同埋o係我o地中學年代風靡一時o既張大勇同車匙…當時真係行到邊都聽到人講緊呢套戲!!! Oh, 仲有凌祖絲呢…哈哈!

芒姐與刑偵:


http://hejnom.blogspot.com/2005_11_10_archive.html



http://hejnom.blogspot.com/2005_11_11_archive.html



http://hejnom.blogspot.com/2005_11_15_archive.html



http://hejnom.blogspot.com/2005_11_16_archive.html



http://hejnom.blogspot.com/2005_11_18_archive.html



http://hejnom.blogspot.com/2005_11_27_archive.html



http://hejnom.blogspot.com/2005_11_29_archive.html



http://hejnom.blogspot.com/2005_12_01_archive.html



http://hejnom.blogspot.com/2005_12_02_archive.html



http://hejnom.blogspot.com/2005_12_03_archive.html



http://hejnom.blogspot.com/2005_12_06_archive.html



http://hejnom.blogspot.com/2005_12_07_archive.html



http://hejnom.blogspot.com/2005_12_08_archive.html




唔睇番都唔知, 原來第一篇o係yesasia刊登o既tvb article已經係2004年12月10日o既事…唔經唔覺, 已經合作o左兩年幾…寫o左九篇articles同埋無數descriptions…就等我[襯]今次機會幫自己回顧一下…

芒姐@yesasia:

1.
TVB劇集─十大經典 重現眼前 (2004/12/10)
http://global.yesasia.com/b5/Emagazine/ArticlePage.aspx/section-videos/code-c/articleId-12/


2.
周星馳-喜劇之王的誕生 (2004/12/20 )
http://global.yesasia.com/b5/Emagazine/ArticlePage.aspx/section-videos/code-c/articleId-13/


3.
八十年代的電視傳奇-TVB五虎將 (2005/04/08)
http://global.yesasia.com/b5/Emagazine/ArticlePage.aspx/section-videos/code-c/articleId-26/


4.
八十年代的美麗傳說-TVB當家花旦 (2005/07/09)
http://global.yesasia.com/b5/Emagazine/ArticlePage.aspx/section-videos/code-c/articleId-34/


5.
38年人氣所在創新天 TVB精選台慶劇回顧 (2005/11/17)
http://global.yesasia.com/b5/Emagazine/ArticlePage.aspx/section-videos/code-c/articleId-49/


6.
神鵰俠侶 (2006/02/02)
http://global.yesasia.com/b5/Emagazine/ArticlePage.aspx/section-videos/code-c/articleId-59/


7.
The Return of the Condor Heroes (2006/02/06)
http://global.yesasia.com/en/Emagazine/ArticlePage.aspx/section-videos/code-c/articleId-59/


8.
群星薈萃《鹿鼎記》 (2006/09/19)
http://global.yesasia.com/b5/Emagazine/ArticlePage.aspx/section-videos/code-c/articleId-89/

14 Comments:

Anonymous 匿名 said...

Very well written review, Mon Jeh. I want to leave a comment to your article at YesAsia, but don't know how to do that. Can u give me a link?

7:35 上午  
Anonymous 匿名 said...

「錯失太易,為免愛得太遲,要留住最動人一刻,立即與你的愛侶一起重溫這些經典的愛情故事。 」

芒姐,唔知點解,我覺得呢句好好笑,忍唔住爆笑(but no offence啊~~)。可能因為呢句食哂上年金曲k歌「愛得太遲」的歌詞,兼且用果d「留住最動人一刻」(好似柯達菲林??!唔記得邊間公司)和「愛侶」等的詞語啦。

同埋呢,以前有時無聊會去tvbi個網到dl一些trailer來看架嘛,通常去到最後都會有把無線御用男人聲(「現在已經係夜深,請將音量收細,多謝合作」)講d hardsell野,咩「吳卓羲同陳鍵峰繼衝上雲霄後另一制服誘惑...快d到附近的tvb影視店到睇下啦。」。或者頭先睇你果句說話時,一面諗住係用果個男人既tone講,就會覺得好繪形繪聲好好笑架喇。

另外,講開經典熒幕情侶,唔知芒姐有冇睇過呢個留言版呢?貼了勁多無線十大乜乜乜出來架。幾好睇架。

http://www6.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=1835300&fpage=1&highlight

無線 之不得不分手的愛情TOP十
無線 之十大“亂倫之戀”
無線 十大感人的愛情故事

刑偵一、二、三其實我當年都好鍾意,所以初時知道刑偵四由第二班人做,我話堅決唔睇。但勢估唔到我最後都睇左,而刑偵四竟然仲turn out成為「賣飛佛」。我想我鍾意江子山(即陳錦鴻)的程度或者就好似你鍾意齊浩男咁。其實我冇睇過我本善良所以唔知齊浩男係咩人,但江子山呢種簡直是dream guy喇。我每一次去city super買野,我都會諗起江子山同唐心喎。中學時,我地d同學就最鍾意講究竟揀阿man定唐心好。其實我鍾意唐心多d既(雖然覺得李珊珊在劇中個look同演技十分差),不過我諗網上既人普遍都鍾意子山同阿man。所以有fan屎(可能本身係阿佘d fan屎,李珊珊邊有)幫子山同阿man既故事寫續集,又幫佢地所有片段整緝成mv,所有上網找到的相都係阿man,冇唐心,嗚嗚。痴左線添,唔好意思,哈哈。不過我覺得凡是無記劇集,都好鍾意二揀一咁,eg. 大時代、刑偵四(both陳錦鴻and古天樂)、情牽百子櫃、阿旺一、衝上雲霄(其實冇乜點睇,唔知陳慧珊算唔算)等。

1:28 下午  
Anonymous 匿名 said...

哇!! 芒姐, 俾十個得你!
寫得好好呀 :)

5:58 下午  
Anonymous 匿名 said...

好彩MON姐搬咗屋,而家又可以睇你个BLOG拉~~

12:39 上午  
Anonymous 匿名 said...

寫得好好、好吸引, 令人好回味。
TVB應該分花紅比妳。: >

咁多對我最鐘意溫兆倫與邵美琪哩Pair:)

1:19 上午  
Anonymous 匿名 said...

寫得好好咩? 一般啦, 鱔稿味太太太太太重喇! 同埋成日用埋晒d咩「入木三分」、「大鬥演技」0既空泛詞語, 根本無助表達!

另外點解要花咁多篇幅去介紹黎明響樂壇0既成就呢? 佢是否「四大天王」同佢拍0既電視劇有什麼關係? 你咁樣一提「四大天王」, 就連同篇文0既主題完全九唔搭八0既張學友同郭富城都講埋, 有d多此一舉lor!

11:07 上午  
Blogger 芒姐 said...

匿名,

哈哈...多謝你o既意見, 咁呢篇又好明顯係 鱔稿o黎o既...目的係要sell products嘛!
你講o既論點都不無道理, 我下次留意o下呀!

6:39 下午  
Blogger 芒姐 said...

jojo yeung,

估唔到你咁細個都會喜歡溫兆倫同邵美琪呢pair喎...果然有taste!

"TVB應該分花紅比妳"...哈哈哈...呢句最o岩聽...麻煩搵人幫我post去tvb個forum度!

6:40 下午  
Blogger 芒姐 said...

Connie,

好耐無見喇...好掛念你o既留言呢!

其實自從上年由diaryland搬o左o黎之後, 一路都無搬過屋, 只係內地有時block blogger的網誌, 有時又唔block, 所以你忽然又可以睇到我個blog! 真係好!

6:42 下午  
Blogger 芒姐 said...

雪人,

多謝你呀!!!! 好耐無人俾十個得我...真係tum得我好高興! 我o地果然係同年代呀o下!

6:43 下午  
Blogger 芒姐 said...

紙巾,

哈哈哈哈哈...實不相瞞, 我本人o係寫最尾o個段o既時候, 都忍唔住笑o左出o黎! 我都覺得有d[手羅]膽, 有d hard sell, 再有d爛gag feel...本來諗住正正常常完o左佢算, 但我o地呢隻人又唔甘於平淡...唯有學古巨基搞o下爛gag囉...呵呵呵呵呵!

我無睇過你貼的discussion forum, 但係呢, 其中幾篇文我又好似睇過, 通常睇電視劇睇得咁用心咁仔細o既, 都係內地電視迷, 所以我諗我有o係內地discussion forum睇過某幾篇文章!

我初時睇"刑4"都係鬧爆, 尤其係用"刑偵"呢個名但又唔係o個回事...不過後尾睇落都ok, 但我係鍾意睇徐飛同ms mo!

當然, 喜愛程度完完唔及"刑1-3"o既大勇同車匙啦!

btw, 我同你一樣都係支持唐心...阿man好鬼死煩!

7:14 下午  
Blogger 芒姐 said...

shaw_mag,

多謝你o既讚賞! 希望你都鍾意有關"我本善良"o既內容! yesasia改o左版, 變o左什麼e-magazine, 好似無得留言lu...你唯有o係呢度留啦...

7:15 下午  
Anonymous 匿名 said...

我比你更遲發現 "我本善良"是一部咁精彩的電視劇...足足遲了差不多20年...

月初因為唱karaoke, 聽到一生何求, 突然想看回義不容情, 上網search的時候, 發現大家都極力推介 "我本善良", 於是用很短的時間完成了, "齊浩男+石伊明"確實是非常經典的組合. 最近不停上網找關於我本善良的一切資料, 所以找到來這裡.

跟你一樣, 我是怎樣也想不起為什麼當年會一集也沒有看過呢?

11:28 下午  
Blogger 芒姐 said...

匿名,

哈哈...有心唔怕遲! 當年我o地無留意到, 只係"緣份"未到o者! 又或者o係o個個年紀睇, 反而無覺得咁好睇, 無咁有共鳴呢...!

係喎, 你唔講開都唔醒起, 呢套劇已經踏入廿周年喇...想當年, 我仲係一個小學生...依家...hehehehe!

12:29 下午  

發佈留言

<< Home