2009年11月2日星期一

11-2(mon) 二十出頭

話說上個禮拜又去睇o左上次勁勁勁推介o既"勁金歌曲"o既姊妹劇“二十出頭”...可能因為上次覺得“勁金”太好睇, 所以今次懷住好大期望, 反而有d失望囉…雖然係講同一個年代, 但我覺得今次講o既o野唔夠到肉, 共鳴位真係少o左好多 (其實幾乎係無咩…除o左係佢o地扮“足球小將”戴志偉跑足5集o個part比較有心思同埋好笑之外, 其實我覺得無咩笑位/共鳴位…不過我o地前面有位女子一路無停過咁笑到人仰馬翻, 我同d friend就真係O晒嘴囉…!)

上次“勁金歌曲”講o個d每日準時捕o係收音機旁邊聽節目, 打去點唱, 跟住收音機播o既歌抄歌詞, 又或者跟住唱, 錄歌落cassette帶…當side A轉去side B時本來想錄一首歌, 但首歌會令side A剩番15秒, 咁樣轉去side B時會剩番好多時間, 令個flow唔夠流暢, 要錄過第二首剩少d時間o既…真係全部中point…好有共鳴! 仲有hi-fi“auto reverse”個function…, 參加新秀, 去海濤恤髮, 張國榮同譚詠麟歌迷的惡鬥…再到90年代o既家駒之死, 翻版cd o既出現, 香港樂壇光輝年代o既“沒落”, 商台o既“無人駕駛”時段, even廚房宣言都有…但係今次“二十出頭”, 我又真係舉唔出超過5個呢d例子!

仲有我諗最重要係今次呢個舞台劇唔係d主角現場唱歌, 而係改為播歌, 個感覺真係差好遠囉!

今次做校花o既董敏莉, 真係差d唔認得佢! 雖然我一早知道佢有份演出, 但頭一幕佢一出場我係完全認唔到佢囉...個樣好似唔同o左…不過佢真係幾靚o既! 我個friend話覺得佢今次個look好似stephy…我有二十個認同囉! 哈哈!

仲有話黃子雄因為拍“同事三分親”結識o既女友夏竹欣, 佢演舞台劇都演得唔錯喎…但點解“畢打”好似無見佢咁o既…?!


(今次套舞台劇本身麻麻...但D紀念品又真係幾得喎!!!)

呢排tvb為o左賀台慶, 逢星期一7點有個叫“由1967開始”o既節目…好得囉! 事關大家都知我最鍾意睇呢d懷舊+講歷史o既半documentary形式電視節目…好似前兩年o既“光影流情”o個隻, 我一向最buy! 今次由1967年開始講…正呀!

至於兩線台慶劇, 我當然繼續有追…依家連"宮心計"我都有集集睇…劇情o黎講佢又真係緊湊過“富貴門”好多! 同埋d劇情又真係好反映到每日o係辦公室遇到o既鬥爭…所以幾有共鳴, 幾好笑o下! 仲有d演員真係做得幾好, 尤其係阿太皇太后謝雪心真係好得...好有威勢...同埋佢講對白好有節奏, 好似唱大戲咁, 時高音時低音, 比起上次菊姐o係“家好月圓”鬧人更有節奏...勁! 同埋d劇情真係去得好快, 好似古天樂話齋, 唔睇一集真係已經跟唔到!

“富貴門”o既家燕媽媽…真係有d over…唔知點解佢演呢d長劇都真係有d怪…一見到佢就諗起“hey ya hey ya hey ya hey ya hey”或者“笑聲笑聲滿載溫馨”囉…同埋佢個角色又會唔會好人+大方得滯呀? 雖然話佢想達成佢老公o既遺願, 但係佢對一個情敵所生o既仔好到o既地步, 真係有d令人覺得….oh….

仲有o個d“歲月風雲”式廣告雜誌又o黎喇…大平館o個part已經好over, 恒生銀行o個part就更加令人反感, 成日無啦啦走出o黎好詳盡咁介紹佢個銀行d plan…我相信任何一個人睇完都會更加反感, 更加唔會想去加入佢任何一個plan囉…真係錯晒!

4 Comments:

Anonymous gg said...

富貴門真係睇下之後會唔會有變化...總覺得劇情怪怪地,演得最正常係撈家,袁靚靚同馬德鐘! 郭可盈都係專心養胎吧啦.....
宮心計其實我覺得都係公式左D(兩位後生的女主角),不過老人家果邊做得好,劇情又相對地正常.....

7:50 上午  
Anonymous 匿名 said...

Oh Monjeh, I agree! 二十出头 was a bit below my expectation as my colleague highly recommended it (although after watching the play again this time, she said the previous version was much funnier as well).

Apart from the 足球小将 bit, I also quite enjoyed the part about 霎时冲动颜联武, even though I can't really recall details of the actual show back in the late 80s.

I will definitely catch 劲金歌曲when it is next shown.

5:33 下午  
Blogger 芒姐 said...

匿名,

haha...i think perhaps we both have too high expectation on this drama...that's why we're a bit disppointed... !

yes, do catch 劲金歌曲 next time, i think it's much better than this one!

12:38 下午  
Blogger 芒姐 said...

gg,

富貴門我依家進展到淨係睇撈家+靚靚+馬德鐘o個part, 其他頂唔順! 尤其係my dear "車匙"同丁力o個part...攞我命!

反而從來唔鍾意睇古裝劇o既我居然有追宮心計...d"老人家"真係做得超好, 李國麟呀, 劉丹呀, 仲有我最欣賞o既太皇太后...真係好有威勢!

12:40 下午  

發佈留言

<< Home