2009年12月5日星期六

12-5(sat) 萬千星輝頒獎典禮2009後記

尋晚個台慶頒獎禮…一如大家所料無咩驚喜…咁當然無“驚喜”好過有“驚喜”, 否則我驚今日無綫門外會結集o左一班示威人士放火燒tvbuddy! 今年個賽果算係咁多年來最“眾望所歸”… 連報紙都少有的寫得“正面”…好評如潮咁喎! 同埋仲要放o係港聞 (雖然我明白係因為要配合截稿時間)…俾人o既感覺都真係好似一大盛事咁…仲多人關心過今日o既東亞運揭幕!

今次頒獎禮令我發現原來我身邊o既電視精數目比我想像中的仲要多...尋日無啦啦有同事打內線問我究竟幾點開始頒獎禮, 又有朋友吹我食飯食快d, 有好多我平時唔覺佢o地係電視精或者會追電視劇o既朋友, 都有趕返屋企或者約埋一班朋友一齊睇頒獎禮...原來我身邊的朋友比我更加著緊今次個頒獎禮…反而我本人其實miss o左都唔太相干…總之唔好o係我未睇番個節目之前就洩露o左個賽果俾我聽就得喇!

我相信可能大家都係“乘勢起哄”o個隻心態多d o既…即係禮拜五反正都會約出街飯局, 咁多樣activity又好似開心d勁d咁嘛…不過又係喎, 今年同埋d朋友一齊睇頒獎禮, 你一言我一語咁, 又的確係令人睇得更加興奮! 相反劇集我就一定要自己一個人睇, 唔俾人騷擾先得o個隻! 以後有咩大型頒獎禮, 我都應該約埋一班人一齊睇起o下哄先得…想與電視精一起睇台慶頒獎禮的朋友…明年記得請早…因為本人一向都係奉行first come first served o既!


(估唔到o係朋友家影電視都可以影得幾清楚…高清電視果然高清…hohoho!)

首先貼番個賽果先…唔係下年一定唔記得…

萬千星輝頒獎典禮得獎名單:
最佳男主角:黎耀祥《巾幗梟雄》
最佳女主角:鄧萃雯《巾幗梟雄》
最佳男配角:謝天華《學警狙擊》
最佳女配角:謝雪心《巾幗梟雄》
我最喜愛的電視男角色:柴九(黎耀祥)《巾幗梟雄》
我最喜愛的電視女角色:姚金鈴(楊怡)《宮心計》
飛躍進步男藝員:敖嘉年《巾幗梟雄》、《碧血鹽梟》
飛躍進步女藝員:陳茵媺《畢打自己人》、《學警狙擊》、《烈火雄心 3》
最佳節目主持:曾志偉、錢嘉樂、阮兆祥、王祖藍《鐵甲無敵獎門人》
最佳劇集:《巾幗梟雄》
最佳綜藝資訊節目:《星星同學會》
萬千光輝演藝大獎:李添勝
tvb.com人氣大獎:黎耀祥
最佳表現大獎:楊怡
最具欣賞價值大獎:《霎時感動》



(btw…阿黎太你近期個形象未免學鄧萃雯學得太足...驟眼睇我幾乎分唔到你兩位囉~~~)

講番個賽果…基本上我係中間先join o黎睇…即係到頒我最喜愛女主角o個度倒啦! 係咁揀d五強出o黎實在係有d拖時間…不過算啦…多d人有獎皆大歡喜o下都無壞o既! 但係鄭視帝的高顯揚有份入我最喜愛五強有d牽強…不過都唔夠黃bosco憑列“烈火3”入到視帝五強咁夾硬o黎…佢自己個表情都好驚訝囉! 即係你要俾個獎佢都唔可以太夾硬o黎o架嘛…首先佢o係“烈火3”個角色算唔算係男主角我都好有保留…同埋你要俾都俾王喜或者郭晉安or even撈家 (雖然佢唔會o黎) 都合理d呀!

另外, 我又真係估唔到tvb真係捧楊怡捧得咁犀利…我最喜愛頒俾佢我都有d愕然, 雖然我buy佢本人多過佘佘, 但我估無綫會俾佘佘多過俾佢…同埋, 其實我覺得佢做金鈴呢個角色又真係唔算做得特別好, 有少少over添…反而佢前幾年做o個d楚楚可憐角色就真係得喇…當年無咁多人追捧佢o既時候, 我真係覺得佢做得好好…遠至2003年, 我已經好buy佢! 不過buy還buy, tbb今年無啦啦加o個個都幾有豬肉成份o既“最佳表現獎”又頒埋俾佢, 又真係未免捧得太出面…咁對佢反而未必係一件好事!

至於其他賽果…其實都真係賽前估o個d啦…無咩好談論…我最喜愛男唔係柴九就係laughing哥起雙飛…兩個我都ok! 黎耀祥o係“畢打”做社長真係做得幾好! 至於鄧萃雯, 其實由始至終我都幾buy佢…因為佢俾到我一種好有性格o既感覺…即使係八十年代佢做o個d刁蠻角色好似“俠客行”個叮噹, 仲有“萬家傳說”隻九尾狐都唔錯呀! 佢今年終於攞到, 我都戥佢好高興!

係有少少估唔到“宮心計”無分到個最佳劇集獎囉…事關其他大獎都俾晒“巾幗梟雄”啦嘛…我以為tbb點都會分番個俾佢o地! 咁當然, “巾幗”攞都好合理o既…唔錯呀!



噢…賣飛佛的心姐果然好elegant…講句說話都溫婉過人…仲要呢個年紀都keep得咁好! 伍詠薇講o野又果然係最抵死, 我buy佢囉!

今年d頒獎嘉賓講o野依舊沉悶, 兩個人一齊頒獎大家對住講都無咁odd…最慘係自己同自己講o個批…又長又唔好笑…尤其係余安安…我都戥佢慘! 但話時話, 點解佢塊面 (尤其係個嘴) 忽然歪得咁犀利o既?!


(噢賣吉~我最喜愛的利孝和夫人…你個頭未免染得太黑…怪o左~)

可能個人大o左, 依家每年睇台慶頒獎禮, 除o左睇邊個得獎, 好重要o既一part就係要睇o下d靚衫! 呢幾年d女藝人又真係好搏盡…d排場仲勁過台慶夜當晚…靚人靚衫…I like it! 作為一個女性, 一定要從中偷o下師先得o架嘛~!

鄧視后今年有黃wyman做形象指導, 的確唔同晒…佢o個套斜膊白色“sa”開o既裙, 我都幾鍾意!

反而d auntie級藝人仲搏盡過d後生女, 阿米雪姐姐都真係未免太"行"…舊年o個套反而“elephant” d…今年呢套有d泰國feel, 又有d似參加舞蹈比賽…不過雖然over o左少少, 但都係靚o既! 咁阿姐o個件“孔雀開屏裝”都已經叫好過台慶o個晚o個兩套o架喇! 阿鄭太后Mary姐都好似o黎個大低胸…勁! 反而舊年嚇死你無命賠o既郭羨妮今年收斂o左, 反而好好多!

後生o個批呢…阿鍾嘉欣…你今年無論髮型服裝都唔得o左…要搵人幫你執執喇…上年咪幾好! 反而阿法拉簡簡單單幾恰到好處...! 仲有胡定欣, 本來佢個"夢露"look都ok, 但佢套衫望真d好似就爛咁, 同埋有d離晒罩...佢著得呢種衫就算無身材都應該墊少少...如果唔係會好怪! 當然, 以佢o既身材唔揀呢種衫會好d…



我鍾意呢篇…好wyman囉~同埋我都覺得條裙幾好喎…仲有佢o個個“光頭四眼妹”的結論…又係成日都會發生囉…hohoho!


特稿:四奶奶的命運之裙 (by黃wyman)

四奶奶找我替她選晚裝時,只得一個條件:「我一定不要白色!」因為她認為白色穿得她很肥。
我應承替她挑「戰衣」時,也只得一個條件:「我一定要『拖地』!」沒有任何個人偏好,只因為電視觀眾未必個個是時裝精,曳地長裙的美醜就算引起見仁見智的交頭接耳,傳統的式樣長度至少是個保險──「你不能說我『懶』有型不尊重場合呀。」

結果,呢個世界就係咁嘅嘞,我們意見一致地揀了件「白色」的「及膝」的 Monique Lhuillier,又一次教訓我們說話不能講得太盡,口口聲聲不嫁光頭佬不娶四眼妹的人,最後一定發現他/她一生最愛的 soulmate是光頭佬或四眼妹,甚至光頭的四眼妹!

其實考慮過過百件晚裝,謝謝 Vivienne Westwood, Valentino, YSL, Stella McCartney及其他很多個品牌的熱心,很多裙子都鬼火咁靚,只欠一下一見鍾情。

有看我《蘋果》專欄的朋友或者記得我有個「轉圈實驗」,對,這條單肩白裙子是唯一令鄧萃雯小姐從 fitting room走出來,一對着鏡子就不停轉圈而不肯停下的,命中注定大概就是這麼一回事。

而且,這襲晚裝是她自己付錢買的,並非接受任何品牌的贊助,這種求好而誰都不賣賬的性格,也真的非常「鄧萃雯」。

世上只有兩種最佳女演員,一種是「拿了最佳女演員獎的最佳女演員」,另一種是「沒有拿過最佳女演員獎的最佳女演員」,鄧小姐,你一直已經是我心目中的後者,如今,連前者也是,心裏亦真欣慰。
撰文:黃偉文


最後, 當然係…tvb台慶@芒姐再現:

2009:

http://hejnom.blogspot.com/2009_11_19_archive.html


http://hejnom.blogspot.com/2009_12_03_archive.html


http://hejnom.blogspot.com/2009_12_05_archive.html


2008:

http://hejnom.blogspot.com/2008_11_14_archive.html


http://hejnom.blogspot.com/2008_11_17_archive.html


http://hejnom.blogspot.com/2008_11_19_archive.html


2007:

http://hejnom.blogspot.com/2007_11_17_archive.html


http://hejnom.blogspot.com/2007_11_19_archive.html


2006:

http://hejnom.blogspot.com/2006_11_09_archive.html


http://hejnom.blogspot.com/2006_11_13_archive.html


http://hejnom.blogspot.com/2006_11_19_archive.html


2005:

http://hejnom.blogspot.com/2005_11_19_archive.html


http://hejnom.blogspot.com/2005_11_20_archive.html


http://hejnom.blogspot.com/2005_11_21_archive.html


2004:

http://hejnom3.blogspot.com/2004_11_19_archive.html


http://hejnom3.blogspot.com/2004_11_23_archive.html


2003:

http://hejnom3.blogspot.com/2003_11_17_archive.html


http://hejnom3.blogspot.com/2003_11_19_archive.html


2002:

http://hejnom3.blogspot.com/2002_11_19_archive.html


http://hejnom3.blogspot.com/2002_11_20_archive.html

30 Comments:

Anonymous 匿名 said...

芒姐, 阿鍾嘉欣上年同今年個look都係鄭兆良幫佢搞架, 係唔知點解差咁遠=.= 佢仲要年年都係台慶就高貴公主look, 頒獎典禮就型格look...

2:31 下午  
Blogger b. said...

芒姐芒姐
我都覺得無記咁樣擺楊怡上台係害左佢! 雖然好支持佢真人,但就角色黎講我就認為三水妹一定好睇過金鈴...
又唔明點解無記要俾兩個獎佢,真係R爆頭!
其他獎都終於變得"正路",雯女係實至名歸的! YEAH!

至於波士高...係另一個不解之迷...
無記真係如此厚待親生仔女!

其實呢個頒獎禮某程度上係無記用來獎罰班仔女,乖呢就有獎,唔乖就冇囉! 簽呢就有獎,唔簽? 連出鏡都唔駛指意!

3:24 下午  
Anonymous 匿名 said...

老老實實, 今年個頒獎禮真係有D悶, 一來賽果無乜驚喜啦(雖然都唔想有咩驚喜, 都係希望眾望所歸), 二來D頒獎嘉賓講野真係幾悶~

仲有0個個咩揭曉最後五強環節, 真係下年可以CUT左佢, 五強送金牌又有無聊"ARE"時間, 下年真係唔好再0黎~

黃宗澤入選最後五強視帝我都啞晒呀~ 係都係王喜啦(雖然我唔BUY鄭生, 但就算佢以烈火3入圍我都覺得合理過BOSCO囉)

呵呵呵~ 楊怡拎女角色我好開心呀!我又唔覺得會害左佢, 因為大家的FOCUS都去晒視后度, 正如之前睇《星》, 攞獎之作未必係做得最好, 只係評審覺得係時候到佢拎, 楊怡做奸角尚有好多進步空間, 但佢都算做得唔錯,同埋佢觀眾緣確係好(所以佢唔係最佳, 而係最喜愛)。咁你問我, 我都覺得阿佘的演技好過阿怡架, 今日睇生果日報, 錢嘉樂都話「唔知道阿佘原來份人咁純品」你就可以知道, 阿佘的演技真係得, 能夠令人覺得三好真係好好咁...

楊怡拎到豬肉獎0個一刻我好感動~ 可能因為志雲大師將個獎介紹得好啦~ 同埋我以為係阿佘拎, 因為阿佘套絕代商驕又係做得好同埋好收得。我又唔覺得個獎咁豬肉, 似公司點名表揚傑出員工多D囉~

雪人

4:44 下午  
Anonymous 匿名 said...

仲有D野想講:

好唔明點解D時間計劃做得咁差, 不過要AMIGO同DODO姐夾硬填滿D時間去訪問D候選人, 但D得獎者講感受時又不停"圈"佢地喎, R晒頭

同埋鍾嘉欣個LOOK真係好唔掂呀, 真係學WYMAN話齋, 拖尾直身裙穩穩陣陣咪好囉

我個人覺得鄧萃雯條裙係清新, 但就無佢講的哇一聲的感覺囉, 反而司棋姐同MARY姐的低胸裝就令我睇到哇哇聲~

仲有就係我覺得胡杏兒都好慘, 今年都擺明陪跑架啦, 都要俾DODO0係佢傷口度曬鹽, 提返佢肥田呢個慘痛回憶

雪人

5:17 下午  
Anonymous 匿名 said...

芒姐
其實不嬲都覺得祥仔老婆o個樣同雯女有幾分相似!
今日睇到張相我差點以為係雯女!

5:38 下午  
Anonymous 匿名 said...

芒姐,mkwong入男主角五強,正等如上年鐘嘉欣入女主角五強一樣十級驚嚇囉!

楊怡俾無記擺上枱係慘,無辦法啦,無記年年都要搵兩個人"爭獎"製造氣氛...其實楊怡演麗妃不過不失啦,只係未見突出!金鈴係唔值兩個獎,不過佢挨左咁多年終於出頭,我都戥佢開心架!起碼佢既演技係眾小花中最好,我一直都欣賞佢既默默耕耘呢.

胡杏兒真係幾慘,人地林峰楊怡俾人擺上枱都有番兩個安慰獎,佢得個桔之餘仲要比人玩

6:25 下午  
Anonymous i-Joel said...

Monjeh,
之前班網民唔係大聲疾呼要無記比個大獎紀念陳鴻烈先生既?
去晒邊度?

i-Joel

6:48 下午  
Anonymous 匿名 said...

最好笑係吳耀漢個段,窒得好€

但最佳節目主持最唔buy????

3姑 or古sir都好過佢€哼....

喂丁

7:04 下午  
Anonymous 紙巾 said...

我都好同意雪人既睇法啊!楊怡拎我最喜愛女角色同最佳表現獎,我都好開心。雖然老實講,佢演金鈴呢個奸角唔算特
別出色,不過我覺得呢兩個獎可以俾到楊怡很大的鼓勵同肯定啦。我幾滿意無線今年既安排,鄧萃雯拎視后,而之前俾人吹到話係視后大熱既楊怡則拎我最喜愛女角色同新增豬肉獎,算係皆大歡喜。

同埋想講楊怡講野又係好得體既。被問到有冇信心拎視后時,佢話自己好有信心,不過如果雯女拎唔到,佢都會去遊行。同埋上年佢拎最佳女配角時,她第一時間說覺得心目中最佳女配角是琴姐(上年琴姐都有提名),然後叫大家鼓掌,真是十分乖巧和得體,tum得琴姐很開心。

除左楊怡之外,另一個我好欣賞既女演員就係米雪啦。佢覺得佢又係果d默默耕耘同謙虛既人。我記得上年睇家好月圓blog的dot com man訪問,果條友不停問劇中演員低b問題,擺明冇準備,仲要串串貢,我見司棋姐都窒返佢。但米雪真係好好,十分有耐性回答佢既問題,仲要當條友問錯野,仲幫佢解圍。不過話時話,我都覺得米雪今次個打扮over左少少,同埋話似泰國feel或參加跳舞比賽既形容又係十分貼切 :p

同埋想講多幾句,娛樂圈真係見盡"人有三衰六旺"之說。我諗早一兩年,根本冇人想像到黎耀祥可以升做男一,仲要紅到在大show做司儀。睇畢打自己人,見到佢同毛毛做拍檔,不禁在想,當年毛毛做梗女主角時,黎耀祥可能都仲係路人甲乙丙。不過見到佢捱到出頭天,都戥佢開心啊。其實娛樂圈有好多演技了得既綠葉王,如郭政鴻、陳國邦、李國麟,仲有近年我覺得好努力既陳山蔥。希望他們除了得到大眾的認同,亦都有日可以踏上頒獎台上啦。

7:35 下午  
Anonymous 匿名 said...

姚金鈴lee個角色楊怡可以再做好d
但係幾ok其實 最少佢肯試同有d變化
唔係一味做好人

見到佢有獎我好感動呀都!
我覺得佢同法拉同徐x珊係新一代最有potential

btw 添哥有獎好surprise!連499都喊左

9:08 下午  
Anonymous 匿名 said...

紙巾, 真係同你英雄所見略同 =P (哈哈, 讚自己係英雄添) 楊怡舊年提琴姐0個一幕我都覺得佢好識做, 同埋我睇好多訪問時, 都FEEL 到楊怡0係圈中的人緣唔錯~

我都好欣賞米記,郭政鴻, 陳國邦, 陳山蔥......尤其陳山蔥近年俾到我一種好勤的好默默耕耘的感覺。 好希望TVB俾多D機會0個D肯用心的藝員。

頭先睇訪問,原來米記話希望有D印度FEEL 喎~

雪人

9:19 下午  
Anonymous YEUNG said...

哎也!今年好多人個頭都set得唔多好,可以話差tim!鍾嘉欣個頭同佢件衫膊頭位果兩舊野一樣樣架!好搞笑!仲有今年有好幾個男藝人個頭都set到貼一貼…成個賭神頭咁…好核突啊真係!我諗果款髮型剩係岩周潤發!

我都無諗過我最喜愛果個會比埋金鈴…我以為會比啊三水妹囉…(係三水妹…絕代商驕,唔係三好),但點知比埋金鈴…仲有男主角五強居然有馬俊偉同波士高?王喜都無份?安仔都無份?咩事啊真係!

另外,我之前睇雜志話會比個星輝大獎啊烈哥既,原來比左添哥!

10:08 下午  
Anonymous 匿名 said...

咁添哥都唔係好失禮姐,下嘛?其實如果陳鴻烈果頭去左果頭就(先)頒個星輝大獎俾佢, 一來對原定得獎人唔公平,二來對陳鴻烈亦唔見得好尊重,甚至有D肉酸,咁又何苦呢?

11:24 下午  
Anonymous 匿名 said...

咁多人都話楊怡表現唔夠阿佘好,點知唔掉轉頭諗,如果姚金鈴個角色俾阿佘做,阿佘又會做得有幾好呢?

先旨聲明,我唔係兩位花旦fans,純粹個人感覺。

11:30 下午  
Anonymous i-Joel said...

剛才另有網友指出已第一段紀念烈哥,我收回剛才的不滿並道歉。 (遲了開機)

2:27 上午  
Anonymous C said...

係囉!!! 馬浚偉同bosco??? 點解架!!!! 仲有鄭+穎!? 呢三個人完全係徙左個位!!!
烈火王喜做到腳都跛埋好感人架嘛...
再唔係黃浩然做卓樺都進步左好多,超級眼前一亮架喎...

鍾+欣個look 完全係變身咁,仲衰過上年條黑膠tube dress...
楊怡同阿佘都著得麻麻地靚~
長腳蟹今年頂左狐妮個位,著左等於冇著~~
胡定欣個妝唔知做乜化得好差,好似油漆剝落咁,我成家認左好耐先認到佢!!
我最鍾意阿姐條裙,後面有隻孔雀開屏架!
dodo近年真係好瘦,太瘦!!!

bosco同阿mo撞look,由頂帽到西裝褸到皮短褲到legging都一樣,但係阿mo型好多,呢排瘦左fit左仲留左鬚~good~

我最喜愛男角色同埋tvb.com人氣大獎
我覺得冇理由唔係laughing哥拎囉
柴九其實有d 雷聲大,大家一早對佢太有期望,甚至最初開呢部戲都係為左捧佢做主角,雖然佢演技係好好,但係我覺得個feedback其實冇laughing哥咁爆喎,大佬,facebook個15萬人真係唔講得笑架喎!!
真係好戥laughing唔抵,年頭播係輸蝕d,淨係分到個男配角獎,得咁少時間講感受...我覺得08/09年度佢先至係最有代表性既角色/演員囉...

3:23 上午  
Anonymous 匿名 said...

我係楊怡粉絲呀~ 但我真係覺得同阿佘比較, 阿怡係欠做主角的壓場感(見碧血鹽裊)。我剛剛睇左生果報呀,生果不嬲都好極端,唔多持平,所以睇完就算喇~ 連豬肉獎都要咁反感, 真係有D搞笑同無聊囉~ 就算無線真係頒俾我最錫員工, 都無理由將個獎項個名寫到明架嘛, 畫公仔唔駛畫出腸啦~

不過我覺得只要阿怡KEEP住努力同進步,D人就唔會再係又插唔係又插

雪人

8:54 上午  
Anonymous 匿名 said...

娛樂圈真係"運"宇行頭.你如果見過1999年第13期訓練班張畢業相,林峰楊怡已經係到爭男女主角獎,敖嘉年,"包國仁","MARCO"而家先至入圍飛躍,張美妮揚名就越做越大茄.
陳山蔥重慘,唱歌唔紅.去做電視.佢個樣同演技絕對唔上差過"6星",點解永遠佢地做主角時佢就做"伴碟"?陰公,佢係有錢仔嚟嫁.

溫哥華匿名人

10:00 上午  
Anonymous christy said...

好熱鬧呀呢度:)

今年賽果同預期差唔多,不過頒獎嘉賓就... 唔係唔好呀,係d稿擺到明唔係佢地寫要死記爛記,見到阿余安安真係一額汗,幾驚佢講講下個發台瘟唔記得要講咩呀-_-

角色獎我都以為係三水妹tim!我一向麻麻佘詩曼,但佢三水妹既演出令我改觀不少囉,重幾討好我tim :P 反而金鈴唔係唔好,只係未到好鍾意囉。不過,睇今年個勢,無記點都會頒個獎俾楊怡架喇。

個最佳表現獎好唔知想點,個準則到底係點架?個人覺得,好在楊怡本身響觀眾心目中個印象ok,如果唔係容乜易又害死左個artist?其實呢個獎係咪又係for親生仔女架?唯一安慰係楊怡出身訓練班,總算為訓練班增光啦,哈哈!

鄭嘉穎以高顯揚呢個角色入我最喜愛5強同埋BOSCO入視帝5強真係令我勁噢噢噢咀囉!點解BOSCO都入到反而林保怡郭晉安果D冇?!

其實我都好想李國麟有獎拎呀!!

同意雪人所講,好心TVB預多D時間俾得獎人講感受啦,成日都無無聊聊HEA哂D時間,跟住得獎果個講唔夠兩句感受就圈,到底邊個先係今晚既主角?

我好鍾意森美呀!!感覺上佢講野最冇束縛:P 唔駛驚講錯野得罪人:P 而且森美識講野,令個氣氛好D :D

長腳蟹件衫好唔得,米雪姐果套又真係好跳舞feel...:( 我反而幾鍾意胡杏兒果套,阿姐果套都玩味十足(終於唔似著到有左bb咁喇)。四奶奶果套又真係冇佢講到咁「嘩」一聲,但件衫係幾靚,著得佢一d都唔肥:)
(真係好鍾意wyman既專欄!)

芒姐有冇睇巡禮?有BOBBY呀!!好掛住歐陽波比!好期待佢同林保怡果齣:)

p.s.:tvb一早已經講左星輝大獎唔係俾烈哥啊。

5:18 下午  
Blogger 芒姐 said...

嘩...估唔到台慶頒獎禮真係咁受歡迎...創o左近期留言數目o既新高!

我尋日由頭睇一次個頒獎禮, 睇番未睇o既前半部同埋睇多次後半部...原來由頭睇一次個感覺又唔同o左...一班人一齊睇係熱鬧d, 興奮d, 但係有時d細節就會miss o左, 聽唔清楚...

總括o黎講, 今年o既頒獎禮算搞得幾好, 有聲有色, 同埋d賽果算係近年最"眾望所歸", 最少爭議!

7:22 下午  
Blogger 芒姐 said...

睇番成個頒獎禮, 楊怡o既表現同埋談吐的確大方得體, 不卑不亢...好同意christy所講, 好在楊怡o係觀眾心目中個印象ok, 換轉係第二個, 連頒兩個獎俾佢一定俾人插死 (雖然依家都有插, 但算係小兒科)...楊怡勝在默默耕耘, 由二打六, 做到三線, 再做配角, 再上主角, 一步一步o黎, 加上演技ok, 所以觀眾對佢印象都唔錯!

我睇番個"最佳表現獎"...咁佢都講明係高層自己"專業推介", 的確佢話邊個都得, 用以獎勵勤力+工作態度好o既員工亦無不可, 好合理添...所以我覺得頒呢個獎俾佢係實至名歸...反而俾"我最喜愛女角色"佢先係害o左佢! 第一, 個獎o既名已經錯晒, 如果真係講"我最喜愛女角色", 又真係無可能係金鈴...同埋一開始tbb煲得佢o既演技太好, turn out唔係唔好, 但又唔係十分誇啦啦...所以唔俾呢個獎佢反而d人戥佢唔抵咁仲好d啦...不過話說回頭, 就算依家真係俾人鬧得好勁...大家過兩o下就唔記得o架啦...無傷一雅!

7:29 下午  
Blogger 芒姐 said...

我有睇節目巡禮呀..."談情說案"裡面o既楊怡就係我最buy o既楊怡喇...我期待呢套劇! 雖然大家都講得好o岩, 突破o下自己演o下奸角都無怪!

其實佢當初演"再生緣"o既映雪我已經覺得好正...呢d就真係開正佢o個瓣~:p

7:31 下午  
Blogger 芒姐 said...

森美講o野又係抵死...同埋佢轉數又真係快...抵佢紅o既!

7:32 下午  
Blogger 芒姐 said...

鍾嘉欣個"騎樓"頭加兩個"角仔"o係膊頭真係好唔得...咁多個佢個image最差!

其實我都覺得胡杏兒條裙唔錯o架~

7:34 下午  
Blogger 芒姐 said...

btw, 其實我覺得向陳鴻烈致敬o個part可以長番少少...太短喇依家, 反而d人吹埋d無謂水又咁長...

7:36 下午  
Blogger 芒姐 said...

敖嘉年又係第13期訓練班O架? 我成日以為佢DJ出身添。。。

1:57 上午  
Anonymous 匿名 said...

芒姐,
林公子今日生日,30歲啦!

溫哥華匿名人

11:10 上午  
Blogger 芒姐 said...

溫哥華匿名人,

哈哈...係咩? 你果然係fans喎! 我今日本來聽到話佢2:15會去pacific place有function, 行街行過都想留低睇o下, 但最終都係等唔切喇...緣慳一面添...:(

3:21 下午  
Anonymous 匿名 said...

For some reason I thought 必文 was from 新秀歌唱大赛

9:24 下午  
Blogger 芒姐 said...

http://zh.wikipedia.org/zh-hk/%E6%95%96%E5%98%89%E5%B9%B4

原來佢真係DJ出身...

2:18 上午  

發佈留言

<< Home