2009年11月19日星期四

11-19(thurs) 萬千星輝賀台慶2009

話咁快又到一年一度o既台慶“大日子”…舊年一下子“歌星賀台慶” + “萬千星輝賀台慶”都大有進步…點知, 今又退步番…又唔係話最差o個年o既, 同埋都叫做好過今年爛到唔爛o既“歌星賀台慶”…不過整體o黎講, 同上年差好遠!

一開始d歌舞其實係ok o既…當然依舊係有d一片混亂, 但我體諒佢o地無咩時間練, 都尚算可以接受, 同埋個古裝街好似靚o左好多咁! 但到第一節完之前全台藝員齊集跳番part舞o個度, 就真係亂喇! 其實d舞步做咩要咁深奧? 求其搖o下左搖o下右咪算囉…咁多人仲要好多個都無咩舞蹈天份…搞到咁複雜做咩呀? 簡簡單單咪仲好睇!

不過o係混亂中我都留意到鄭太后mary姐真係跳得好好, 年年一到d“甘草”跳舞佢就好出位o架喇…勁力十足! 仲有阿太皇太后心姐…又係好得! 佢齋同“宮心計”班女出角行出o黎, 都行得特別優雅, 人人好似正常行路咁, 佢唔知點解可以做到好似輕功水上飄咁…真係好elegant…唔通有粵劇底子真係唔同d?! 咁阿君麗姐姐其實都應該同佢一齊拍番套古裝劇…佢o地兩位應該做到幾優雅的效果…反而佢o地拍時裝劇有時d演繹就有d over喇!

唔知點解今年台慶司儀得番5個咁大把…以前明明係10大司儀o架嘛, 就算舊年都有8大呀…雖然無夾硬塞阿陳敏之或者d應屆港姐冠軍落去係無咁突兀…但5個又未免真係少o左d!



至於d表演環節…今年比起舊年又真係遜色好多! 一開始d小生花旦跳舞o個part, 都真係有d一片混亂…同埋又真係唔洗一邊跳一邊除衫囉…呢d gimmick唔搞好過! 相比起舊年阿姐帶領一班姐仔跳hip hop…真係完全無得比! btw, 阿姐今年o個兩套衫想點?!

跟住o個part鍾司珍(設) 同阮司制“打交”…嘩, 真係做咩搞埋晒d咁o既o野?! leh咁hea咁~~~我亦都好明白佢o地無時間練…既然係咁就唔好玩d吃力不討好o既o野啦…玩o下歌舞咪算囉! 之後鄧萃雯同柴九+皇上打鼓o個段又係亂晒籠…不過幾好笑! 所以真係令我好佩服80年代d藝員, 佢o地又係無咩時間練習, 但都可以整出好多精彩表演…呢d真係得囉!



最驚喜o個段反而係本來以為係最平平無奇o個段...即係謝雪心+程可為+雪妮幾位auntie crossover鍾嘉欣+楊思琦+陳茵媺幾位姐仔o個段歌舞…後生o個幾個無咩特別, 但係一轉o左o個幾位auntie出o黎, 真係wow晒囉! .出奇地幾好笑…雖然我都唔知點解...?!

嘩, 阿太皇太后真係好得…佢個迷你裙look直頭係索過晒d姐仔…真係keep得好好, 0又跳得好好…勁索呀, 風韻猶存咪係呢d囉! 抵我o係fb加入o左佢個fans group囉!

但最估佢唔到o個個莫過於阿蔡尚宮程可為auntie…佢唔係話跳得好好, 但真係好放, 好風騷...睇得人好開心…笑o左出o黎! 氣氛最好都係呢一part! 仲有阿大閆生陳鴻烈又係好funny, 上次睇“星星同學會”已經知道佢funny...今次表演又再一次印證到! 佢一開金口, d人即刻叫囂得幾勁呀! 至於阿雪妮姐姐, 佢都係比較“硬橋硬馬”…我覺得佢都係拍番武打片好d…:p



反而大家最期待o既“扮o野三寶”…真係令人有d失望! 相對舊年同前年真係遜色o左…可能呢d o野真係頭一兩次有驚喜, 再繼續玩落去就好難突破喇! 其實睇得出佢o地今年o既表演係仲要花多o左心機同時間去做…但出o黎o既效果又反而有d悶…無之前兩次咁好睇…我諗佢o地都係時候停一停, 見好就收喇!

個鬧劇就依舊一年比一年胡鬧, 又係走o個d浪費食物+不文路線, 最慘係今年一個笑位都無…整到d人+地方污糟晒, 但又唔覺得好睇/好笑, 勁無聊…下年不如cut o左佢罷啦!



而最令人覺得有無搞錯o既係, 李克勤出o黎唱42年o黎tvb經典主題曲, 一開波佢唱“紅日”, 後面個螢幕就懶勁咁播晒佢同sammi做“浪族闊少爺”d片段, 仲寫住話係“浪族”o既主題曲?!?!?! 我相信就算唔係超級電視迷, 都知道呢首唔係啦吓嘛 (實情係“他來自天堂”主題曲先o岩)?! 更何況我o地呢d“浪族闊少爺”fans…真係睇到O咗嘴…:O 嘩! 大佬…真係錯得好離譜囉…你有無put少少effort呀? 個資料搜雜真係炒得...仲要第一首歌就錯…真係好內酸!

仲有, o個幾位同tbb一齊出世的42歲哥哥姐姐肯上o黎賀台慶…都真係勇氣可加…勁呀!

同埋我想問, 點解今年d廣告又係好似上年咁少o左咁多?! 想用廣告時間去整少少o野或者去o下洗手間都好趕囉…搞到個人好忙…tbb係咪真係無晒人落廣告呢?!

最後, 當然係…tbb台慶@芒姐再現:

2008:

http://hejnom.blogspot.com/2008_11_14_archive.html


http://hejnom.blogspot.com/2008_11_17_archive.html


http://hejnom.blogspot.com/2008_11_19_archive.html


2007:

http://hejnom.blogspot.com/2007_11_17_archive.html


http://hejnom.blogspot.com/2007_11_19_archive.html


2006:

http://hejnom.blogspot.com/2006_11_09_archive.html


http://hejnom.blogspot.com/2006_11_13_archive.html


http://hejnom.blogspot.com/2006_11_19_archive.html


2005:

http://hejnom.blogspot.com/2005_11_19_archive.html


http://hejnom.blogspot.com/2005_11_20_archive.html


http://hejnom.blogspot.com/2005_11_21_archive.html


2004:

http://hejnom3.blogspot.com/2004_11_19_archive.html


http://hejnom3.blogspot.com/2004_11_23_archive.html


2003:

http://hejnom3.blogspot.com/2003_11_17_archive.html


http://hejnom3.blogspot.com/2003_11_19_archive.html


2002:

http://hejnom3.blogspot.com/2002_11_19_archive.html


http://hejnom3.blogspot.com/2002_11_20_archive.html

18 Comments:

Anonymous 匿名 said...

我都覺舊年正d!但係其實今年都唔太差
好過前年同早幾年

開場其實我覺得幾好 好有氣勢呀響古裝街個part
同埋真係好得囉程可為!
lee期佢真係人氣急升 宮心計佢都做得好好
同埋心姐真係好靚!!

反而3寶真係應該要見好就收喇...

12:49 上午  
Blogger Nilly said...

我覺得今年臺慶真係差過舊年好多啊。咁多節目最有諗頭都係程可為嗰part囉,花旦vs甘草,啲甘草又真係好搶喎。我個F已經講我知程可為好好笑(佢哋睇早我12個鐘),到我睇嗰時都忍唔住笑曬。
第一個歌舞都OK嘅,同上年個街舞有啲似,但係人太多舞步唔可以好難反而冇咁好睇。都係睇laughing,法拉同碧兒。
打鼓舞槍嗰啲環姐真係好無聊囉救命!同埋其實唔需要咁眾星捧四奶奶掛,一個人出現咁多個環節,反而好似唔夠人咁,似亞視臺慶嗰時。
我個人覺得李克勤同超級巨聲都可以各自撐起一個環節,吸引力好欠奉喇。開頭揾鄧健泓lead住超級巨聲跳舞,捧得好突兀,好無厘頭。
BTW阿佘好似年年臺慶都中獎咖!

1:49 上午  
Anonymous 匿名 said...

"開頭揾鄧健泓lead住超級巨聲跳舞,捧得好突兀,好無厘頭。" -- 根本好似想整鬼鄧健泓咁... 其實我一d都唔討厭佢... 仲ok有好感... 但佢就真係未夠班囉...

個鬧劇... 其實我諗佢地自已都覺得好難頂... 但可能六叔老人家會鍾意睇囉... 但又真係唔明點解d人會覺得整d食物落塊面度就係好笑架囉...

阿姐d衫著到好似有咗... 但照計又冇乜可能呀... 同埋我聽到佢幾次講'熱舞'都似講'艷舞'囉... 果時我仲諗乜得d環節名改得咁大膽+坦白呀...

3:23 上午  
Anonymous christy said...

成個台慶最開心係見返金枝慾孽既如妃呀孫大人佢地!!因為我重溫緊金枝呀哈哈!

我覺得跳舞果part唔知咩潮人館又ok喎!可能感覺同個氣氛都ok啦!不過其實我都係主打睇謝天華同廖碧兒:P 我反而覺得舞步難d好睇d呢,咁當然要就返藝人本身既舞技啦:)

唔知點解覺得鄧萃雯今年台慶好似好忙咁...-_- 同埋tvb突然十分「重用」佢囉。

阿姐今年果套衫好家燕姐feel呀搞咩呀....

其實打交同打鼓果度真係好無聊... 打鼓果part我重覺得好好笑呀唔知點解XDDDD

程可為auntie好正,好玩得!見到佢就笑死我了。我覺得雪妮auntie好靚呀!btw,真係估唔到有咁多甘草肯出黎一齊玩!呢part因為佢地加哂分!!

扮野三寶之中我只勉強覺得祖藍ok。你講得岩,可能上年冇expect過d咩所以一出黎就好驚喜好好笑,反觀今年..雖然覺得佢地準備多左但真係唔太好笑囉。都係休息幾年45周年再回歸啦。

台慶劇算吧啦!!如果硬係要有就唔該用心d度下啦橋啦!!除左狂浪費食物都唔知做左d咩。真係一年比一年唔掂啊。

p.s.:原來紅日真係唔係浪族闊少爺主題曲!等我以為自己記錯tim(想當年狂追他來自天堂呢)

p.s. 2:真心希望藝員們要表演就well-prepared d.. 雖然佢地好忙,但話哂台慶大日子,成日俾觀眾一眼就睇得出佢地練得唔熟真係好肉酸囉(通常重要附加close shot一大堆,唉,好火羅)。

5:50 下午  
Anonymous 匿名 said...

我都覺得福祿壽個part係無去年咁好睇呀,同埋得好少時間囉

7:37 下午  
Anonymous 匿名 said...

Monjeh

睇過雯女排練vedio, 練得都幾辛苦,「巾幗群雄鼓上飛」算系咁,幾有氣氛.

程可為、謝雪心、雪妮和李香琴的懷舊歌舞,甚有驚喜。台慶為左騷人多勢眾,搞搞氣氛,算ok啦.

1:22 下午  
Blogger Nilly said...

根本好似想整鬼鄧健泓咁... 其實我一d都唔討厭佢... 仲ok有好感... 但佢就真係未夠班囉...


記唔記得上年林峯+鐘嘉欣+黃宗澤+胡杏兒嗰個環節,又夾硬+埋鄧健泓入去,唔該,真係超級唔夠班啊!STEVEN CHAN係咪咁隻手遮天啊?!

11:56 上午  
Blogger moon said...

我屋企因為冇電腦用 + 隻貓坐O係我大脾,我迫住睇晒台慶,我估我十年未試過睇晒^^;;

其實冇期望就冇失望,tbb越落力谷一樣野,尤其講到好攪笑果d,真係唔好期望過高,所以吉祥3寶咁o既下場,我真係預左!最後個鬧劇,學芒姐你話齋,真係好想寫信叫佢停左佢.

程可為&大閆生,真係好得!!!呢個真係捉到人心理,一開始整d普通後生仔女,一轉轉D大年紀出黎, 勁爆攪笑!!!!!!真係殺過我措手不及XDD 但我好多朋友DO MISS左呢PART,因為一開始以為普通野,所以冇睇.如果我唔係迫住對住部電視,我實唔會睇呢PART,實MISS左大閆生&程可為! XDDDD

2:01 下午  
Anonymous 匿名 said...

芒姐,
離題...你去睇吓"72租客"D演員造型.好得意,ESP側田係年輕曾志偉...
http://b.tvb.com/72movie/2009/11/23/72%e8%a3%bd%e4%bd%9c%e7%89%b9%e8%bc%af/

溫哥華匿名人

7:26 上午  
Anonymous 紙巾 said...

芒姐~
岩岩返屋企,得知大閰生因急性心臟病離開左啊,個消息實在太突然喇。早幾日先仲見到佢在台慶跳舞,一間又做畢打自己人...

7:43 下午  
Anonymous 匿名 said...

烈哥哥今日過 o左 身喇!!! >.<
真係好可惜......

佢真係一舍好可愛 o既 演員 o黎 嫁!!! = ]

7:55 下午  
Anonymous 匿名 said...

資深藝人陳鴻烈病逝~~FEEL SO突然及可惜

8:49 下午  
Anonymous 匿名 said...

真是晴天pig pig! 不能想像大阎生过生了! 不知道毕打会怎样去交待他的角色。

10:56 下午  
Anonymous christy said...

陳鴻烈... :*(

11:20 下午  
Anonymous 匿名 said...

芒姐,

陳鴻烈... 好突然.

溫哥華匿名人

4:39 上午  
Blogger 芒姐 said...

re: 大閆生

實在太突然...我到依家都接受唔到...好唔開心~~~~~~~:(((

3:17 下午  
Blogger 芒姐 said...

re: "72家租客"

呢套戲都好似幾有趣, 都有d興趣睇...雖然相信劇情都係胡鬧居多...

3:19 下午  
Blogger 芒姐 said...

程可為真係好cutie, 雖然佢唔係話跳得十分好, 但真係最吸引到我注意的一個...一邊睇, 一邊好開心咁笑!

但係依家一睇番呢段就諗起上個禮拜仲見到大閆生好鬼馬活潑咁扮貓王...點知呢一刻佢已經唔o係度...我連"畢打"都唔想睇囉...真係好唔開心呀! 點解會咁...我好鍾意大閆生o架嘛~~~:(

3:23 下午  

發佈留言

<< Home